Facebook Takip edebilirsiniz

10 Ekim 2015 Cumartesi

para kazanma yöntemleri


Appredeem & Apptrailer





Resmi Site: www.appredeem.com
Program: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appredeem&hl=tr
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appredeem.apptrailers&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hcHByZWRlZW0uYXBwdHJhaWxlcnMiXQ..


         Appredeem ve Apptrailer iki aynı firmanın programı. Appredeem programı google playdaki programları indirerek paun topluyorsunuz. Apptrailer ise programların trailerlarını izliyor, ayrıca izledikten sonrada o programı kurarsanız ekstra puan kazanabiliyorsunuz. Bu puanlarıda paypal hesabınıza para olarak alabiliyorsunuz. Ben iki farklı cihazımdan dört ödeme aldım. İkisi mail kutumda yok ama ikisinin resmini koyacağım. 

          Ayrıca arkadaşlar bir bug buldum. Bug olup olmadığı tartışılır gerçi ama şöyle bir şey yaparak fazladan puan kazanıyorum. Apptrailers programında tüm videoları izledikten sonra ve izleyecek video kalmayınca telefonun uygulamalar bölümüne giriyorum. Apptrailers programına gelip önce "ön belleği sil" ardından "veriyi sil" diyerek programın geçmişini temizliyor ve telefonu yeniden başlatıyorum. Bir iki dakika sonra programı tekrar çalıştırdığımda daha önce izlediğim reklamlar +5 puan ile tekrar karşıma çıkıyor. Üç dört reklamı izlediğimde tekrar +2 puana dönüyor ve puan vermemeye başlıyor. Bu sayede 2-3 gün içinde yeniden ödeme talebinde bulunabiliyorum. Bu yolu sizde deneyebilirsiiniz.









iPhone'umdan gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi